Saturday, August 28, 2010

Kemalasan..

Salam and Selamat Sejahtera keatas kaliannn =) ..


Dah lama x update blog.. hehe..
maklumlaa.. xtaw nak tulis apa.. hik3..


Skunk ni tgh 1st Year Degree..
hurm... ingat tyme degree boleh la duk relax berbanding tyme foundi..
tp.. malangnya .... ngeee.. x rilek langsung..
semakin banyak yg perlu diambil tahu. hurm... sigh~

tp x kurang pulak dengan habit MALAS yang x pernah expired
dalam diri aku ni sejak azali lagi..
MALAS terutamanya dalam pelajaran.. wuuU~

what happen ZULHELMI????
duno y.. skunk ni tyme pandang buku (5 minit camtu) .. aku dah MENGANTUK .. haiyaa~ .. mengantuk yg xleh dibendung lagi. wahahahah~ .. demnn~
tp kalaw online.. cs... bawak moto....
xpenah pulak mengantukk~ ... hik3...


mebi .. minat aku dengan Engineering ni dah berkurang.. babtu bukak buku DE, C prog, Calculus aku rasa mengantuk..

test 1 baru2 ni ponn ntah apa nak jadi.. rasanya x perform sangat..
dak2 umah (housmate) aku semua perform.. markah tinggi =)....
tp aku? hahaha.. dumbasss! \o/


apa nak jadi nihh??? baru 1st year...
comon laaa....!



aku mohon petunjuk darimu ya Allah.. kalaw ini bukan alur kehidupanku.. tunjukkanla padaku agar aku boleh memilih yg lebih baik untuk diri ini..
Share/Bookmark

No comments: