Saturday, July 17, 2010

Inilah Hiburan (Malam Kesenian Islam)...

Salam and Peace \0/ be Upon You....




16/07 telah dianjurkan satu majlis yang dipanggil
Malam Kesenian Islam bertempat di MPH Uniten..

Majlis yang agak mantop pernah dianjurkan oleh kelab uniten.. bersyukur jugalah coz majlis2 macam ni dapat dibuat di uniten.. coz aku taw, bukan senang nak manage majlis2x mcm ni disebabkan mebi ianya bukan seperti GiGs!.. tp segala usaha dan ikhtiar yang mereka telah lakukan tuk menarik minat orang datang contohnya mewajibkan tuk budak2 amek subject agama datang telah membuatkan majlis2 ni meriah .. Hihi.. kalaw tiada korg xtaw la jadi ape. ..

Ektuly aku pun bersyukur la sangat2x coz doa aku Allah kabulkan.. tiap2x malam aku bdoaa.. "Ya Allah.. jadikan aku antara pengunjung setia rumah-rumahMu serta majlis-majlis agamaMu" Allhamdulillah..... malam tu dapat pergi ke majlis ni atas kehendakNya kalaw x..confirm dah merayau g mana2..


Artis2 yang perform malam tu punnnn bestttttt!!!!!!! student2 Uniten yang perform pun mantap.. tp hari tu jugalah 1st tyme aku tgk seniman-seniman tanah air perform depan mata.. hihihihi.... i really2 do like HALIM YAZID... haha. nilah 1st tyme dapat tgk dorg perform depan mata coz before this tgk beliau kat TV only especially tyme beliau tour g Korea (for sure Oversea la) if im not mistaken.. hehe ...












for Nazrey Johani.. usaha dia tuk buat sekolah kat Sabah tu mmg idea2 sangat2 best.. tp aku taw, sekolah tu memerlukan dana yang amat2 dan teramat besar bagi projek yg bernama "Sekolah" coz location d kaki gunung. so highly cost nak meratakan tanah tu.. same like kes MRSM KOKI laaaaa... bajet habis dalam part meratakan kawasan bukit. hihi....... then .. part dia ckp "kalaw datang sabah.. start from TAMPARULI till KUNDASANG jangan terkejut nampak banyak signboard CHURCH".. itu sememangnya benar!! ... semoga usaha murni beliau akan terlaksana dan dibukakan jalan + dimudahkan segala urussann.. amin...




harap2.. event2 camni terus aktive.. thx to the club.. and 4 bollah and syuk.... video korg mmg KAW! hahaha..


SALAM....
Share/Bookmark

No comments: