Monday, June 21, 2010

SEKIAN!
Assalamualaikum & Salam Sejahtera keatas kalian..



HEI HOOOO!!!

Akhirnya aku dapat berNAAFAAS d bumi sabah semulaaa............................
Bangun subuh kul 4.30 am.. bukan lagi ikut timing KL.. then dapat lagi udara dari gunung KINABALUU... peerggghhh mmg cooL..
*tuk mat2 moto kat Sabah.. adalah amat tidak sesuai tuk naek moto awal2 pagi.. coz sangat2 sejuk melainkan anda seorang smokers.! Ehehe..


Skunk tengah musimm hujaan!

Rindunya dengan parents dah terubat
Rindunya dengan Nenek dah terubat
Rindunya dengan adik beradik dah terubat
Rindunya dengan c Fahmi jugaakkk sudah terubat

Tp yang belum.. rindu dengan Kawan-kawan sekolah dan juga kajen2 yang laennnn...!!



Nilah kerja aku firstday sampai rumahhh...........................eeeeeeeeeee!! serooonookk!!! Daripada bagi burung2 ni makan free baek bagi tuan tanah dlu makan. Kemudian barulah aku sedekahkan kat burung2.. ehehe... !

kalaw jual nihh.. x lari ah rm200 ke rm400 dalam tgn. tp baek makaann...lagi bermaknaa. heee =)

Kerja tyme malaammm lagiii bestt... maen2 dengan Fahmi (little nepHEW!).. sampai la dia tdoo! ahahahaha.... seghonook!

tDO atas katil aku..






SEKIAN..


Cerita next day lagi interesting! Teheee =)
Share/Bookmark

4 comments:

Sesumpah said...

rindu kat aku belum terubat hoyeaaah!

ffazzila-zain said...

cumil!

Mohd Zulhelmi aka JUL aka JUMI said...

thx 4 d comment..

bella.. windu kat kaw nnti kte settle kat uniten ek. AHA!

=)

snowy said...

comelnya anak ni..