Sunday, November 6, 2011

SATAY

As'Salam ...


Semalam aku makan SATAY .. al maklumlah tiba-tiba pulak teringin nak makan satay. b4 this makan satay free je kat masjid Uniten time puasa & open house. Hehe.

Di sebabkan selama ni makan free.. soo, x penah la aku amek taw berapa harga satay ni secucuk. Pusing punya pusing area bangi, seksyen 7 B.B.B.. Jumpalah sebuah kedai yang bernama 'SATE URAT KETING' kalo x salah ejaan la. hihi

Harga secucuk sate ni 0.70 sen 'sahaja' ok la kot, sekali sekala makan kan? Last time aku makan harga 0.50 sen lagi. cepat beno naik harga.. haihhhhhh~ so aku order la 10 ringgit bersamaan 14 cucuk sate campur ayam dan daging.

Rasa sate ni boleh la tahan, cuma sate ni terlalu berlemak soo makan 8 cucuk dah mual. Tapi aku gagahkan hati untuk telan semuanya sbb x bagus membazir kan? .. hehe ..

Untuk yang terasa nak makan Satay tu boleh la pi  kat kedai nih..
nih ada gambar sket.

Share/Bookmark

No comments: