Sunday, March 6, 2011

Rumah Oh RUMAH!

Hello World.....


Semalam (5/3/11) aku dgn Irfan and Boleng keluar jalan-jalan cari gadoh rumah sekitar area Bangi. Tindakan kami ini adalah susulan daripada pemasangan METER METER LETRIK TOP UP keparat di semua kawasan-kawasan apartment dalam Kampus Universiti Tenaga Nasional (Uniten) sdn. bhd..


Malangnya kami tidak menjumpai sebarang rumah untuk disewa. Adapun rumah-rumah kosong tetapi tidak bersedia untuk disewakan kepada penduduk-penduduk bumi. Dan ada juga rumah untuk disewa tetapi dihandle oleh EJEN-EJEN yg baik hati  for sure akan mengeCAJ para pecari-pecari rumah sewa sedikit  LEBIH MAHAL.

Aku dan Rakan-rakan bukannya tidak suka untuk menginap & berMalam & berENJOY & berSKYPE & berMAEN COUNTER STRIKE & menDOWNLOAD di apartment dalam kampus uniten tetapi disebabkan harga sewa yang agak demand disamping meter letrik top up (lagi) & juga facilities yg x seberapa, lebih baik aku duduk luar! (menyewa). Apartment dalam kampus yg sedikit murah pun ialah AMANAH yg berharga RM200 (kalau x naik lagi lah) itupun sharing bedroom & ianya dikhaskan untuk adik-adik (err abang pon ada)  foundation yang baru masuk dan juga untuk budak final year... 

Kalau dapat rumah mcm ni kan best.. siap ngan ENGINE skali boleh travel ke mana-mana even Uniten.
Kalau pak guard nak  clamp boleh pindah lagi. HEHE

Inilah CENDIKIAWAN (betol ke ejaan)??.. hahahaha
Apapun aku tetap menyayangi UNITEN tetapi bukan MANAGEMENTnya.... 

Share/Bookmark

No comments: