Monday, March 7, 2011

Bitter part of Sugar.

Hi....... =D 


Hari sabtu yg lalu aku telah memalui proses yang agak sinonim dengan diri aku ini semenjak 'lepak' di uniten tercinta. Proses ini biasanya dilakukan time-time hujung-hujung semester dimana para pelajar busy dengan exam-exam, assssigmnt, quiz 5 & 6 (haha), pergi tgk wayang dan macam-macam lagilahhhhh! 


inilah proses yg dipanggil  .. err so called 'proses' mengADDkan subjek-subjek kegeramaran mengikut study plan yang telah dirancang time semester before this. The best part bout add mengAdd subjek ni ialah agak FUN tgk study tunggu time slot masing-masing, like me time slot kul 2.00pm... ada org ckp ' pegi mampos la dengan time slot ni bukan penting pon!!'  mak aihh ni seriusly tipu la.. time slot awal-awal la yang paling bagos or afdal because  ko diberi peluang untuk memilih lecture-lecture  hot   terbaik untuk sem akan datang. contohnya lecturer THERMODYNAMICS iaitu Prof ir whtever IBRAHIM (orang ckp terbaik dari ladang) ..  tipu la kan because orang yg cakap. tapi buktinyaa kelas dia dah full since kul 12.00 pm lagi. Oh demnn. mcm pisang panas!!!!!!!! and aku punya slot kul 2.00PM .. 




fun yang kedua ialah ... sedih suka bila tgk orang x dpt sama kelas nihh .. OK! bukannya aku HAPPY korang ngan mmber2 x dpt sama kelas tp suka tgk muka frust tuh. hehe. jangan marah aku cuma berlagak sombong disini  taw perasaan korang yang x dpt duk sekelas ngan mmber kencing 'kamcing' korg. Aku pernah rasa jugak since sem I degree (wthell. baru 1 sem je pon)... tp ada bagosnya benda2 nih. at least aku dapat la berkenalan dengan student-student uniten yang belum ku kenal..





fun yang ketiga.. sudahlah x dpt sekelas ngan member-member. time table pulak clash ngan subject2 lain.. ohmaigoat!! mmg stresss..  and lagi stress bila dapat kelas hari jumaat.. aku taw korg x suka kelas hari jumaat ni sebab friday night tu korang gi clubbing tgk wayang ... and sebab yang lain ialah TEST-TEST uniten ni kebiasaanya diadakan pada hari jumaat yang mulia. so kalau tiada kelas hari tu at least boleh la lagi menelaah buku-buku & notes yg serba ringkas. =D  tp sem ni kelas hari jumaat mmg x dpt dielakkan. tp ok la satu sahaja. 


aku rasa aku malas nak letak fun yg keempat..

cukupla bt masa ni aku bt entri ni ektuly aku just nak post jadual aku seperti yang telah dibuat oleh cik sesumpah & cik bebel and dibawah ini adalah jadual aku ..weeeeeeeeeee.... 
























*aku cukup bersyukur kerana UNITEN telah menyediakan sistem yang agak baik untuk aku menjalankan sesi adding subject. Doakan aku MOHD ZULHELMI BIN MOHD DANDAN lulus untuk sem ni. INGAT daku dalam doamu.  Gambar-gambar diatas tiada kaitan dengan yang si hidup mahupun si mati. 

PEACE 

Share/Bookmark

No comments: