Wednesday, February 2, 2011

Wishlist!

Greetings all..

Skunk aku tengah dilema nak beli kasut. Hehe. Kasut yg tengah aku pakai skunk ni still ok lagi tp x berapa best coz aku travel a lot using motorcycle which means kalau hujan confirm kasut juga akan basah. =) .. so dalam erti lain kasut adidas tu tapak bawah dah kehausan dan boleh menyebabkan kaki aku terslip tyme nak tekan break kaki or tukar gear.

so skunk ni kasut yg terlintas dalam hotak aku ni antaranya brand asics, new balance dan nike. kalau korg perasan ni semua brand tuk sport kan? so y? becoz kasut ni aku nak guna juga tuk bersenam sekali. haha! sejak bila aku bsenam ni oit! haha..


so ni aku payung gambar sket...
Asics Gel phoenix3





GEL-Tarther




GEL-Reprisal


ni antaranya.. ektuly aku lebih minat ngan asics since aku dah guna onitsuka tiger. guna onitsuka mmg best. tuk yg x penah cuba bek korg try. mmg best! tp make sure yang ori baru dpt rasa nikmat dunia tuh. HEHE! cuma yg x berapa best tapak onitsuka tu x tahan sangat dah 3 tahun guna tapak dah haus sket. hurm. tu jelah kekurangan asics nih. dari segi keselesaan tu mmg superb. hik3..  aku harap model2 asics ni ada d store locator d malaysia. HmmmM~
Share/Bookmark

2 comments:

HeiYzZ RoSLaN said...

aku suka yg reprisal 2,da macam tron da..

Mohd Zulhelmi aka JUL aka JUMI said...

hehe.... kaw gune nike kan? camne? bestt??