Thursday, February 3, 2011

ku Girang!

Greeting!

    Ku ucapkan GONG xi Fa ChaaaaiiiiiiI! especially tu mereka yg berbangsa cina & yg menyambut perayaan ini. so tyme raya cina ni aku duduk diam2 d rumah sentul. punya la boOosan. haritu aku pernah post psl wishlist aku kan?? akhirnya kaki aku yg agak gatal tuk berjalan membuatkan aku pergi ke kedai asics times square. DAMN!

   Kat kedai asics tu. boleh tahan sikit la juga collection kasut dorg. so aku tgk la perlahan2. aku tunggu punya tunggu mana la salesgirl ni??!! grrrr.. akhirnya datang la juga salesgirl yg sedap mata memandang (bagi AKU la). orang ckp b4 nak beli sumting baek usha2 tenet dlu. baca2 forum psl benda yg ko nak beli tu. soo aku dah berbuat demikian dan fully prepared tuk soal salesgirl HAHA! ..

   Aku menyoal salesgirl tu bertubi psl kasut asics ni.. geheeee! fuh.. boleh tahan la jawapan dia bagi n mmg sesuai dengan citarasa aku nih. HAHA. mebi dia baca intenet kot!  hik3. Mula-mula salesgirl tu panggil aku ABANG.. gosh. taw la aku anak bongsu. mmg jarang2 la panggil aku abg. even cousin2 aku yg kecik molek just panggil aku JUL. haha..

  Akhirnya umur aku pun tereveal la jugal  HAHA.. kita sebaya rupanya! aku pon gelak2 sakan coz jadi abg. dia pun segan2 silu gitu. Ahakszzz. hiperbola sungguh aku nih..! tp seriously best borak ngan dia. spend dalam kedai tu dalm 45 minit la jugaaaakkk..

  Akhirnya aku telah pilih kasut tersebut (di bawah nih) hasil racun + hasutan salesgirl tuh. xpelah. dia dah guna  asics since umo 12 tahun aku pcaya ngan kata2 kaw kalo kencing aku xtaw la. Ngee! tp mmg puas hati ngan kasut ni. sesuai ngan harga dia. separuh gel . not fully gel.! hei hoo!! besttt!!

  tp yg aku menyesal.. aku x sempat tanya nama salesgirl tuh. demnn!  tu jelah..





Share/Bookmark

No comments: