Monday, January 24, 2011

Taman Botani

Dah nak masuk 2 tahun aku duduk Uniten ni.. nilah first time aku gi Taman Botani Putrajaya uh.. Ni pun sebab member2 yang ajak kalo x mebi dah grade (insyaAllah) pun xtaw lagi wujud ke Taman Botani tuh. so basically ktorg gi Taman Botani tuh seramai 5 orang. me, Sya2, Lisa, Fatin, n Bob @ Kutam.

   So boleh tahan best la juga Taman Botani ni... Just bayar RM 2.00 sahaja dah boleh masuk + naek basikal utk  round2 Taman Botani tuh. Almaklumlahhh.. harga dah RM 2.00 basikal yg aku naik pun mmg maintenance mcm haraam lgpun RM2.00 tu bukan aku yang bayar. hehehe ..

   Tuk yg minat photoshoot tu tmpt ni boleh dikatakan best. bagi 3/5 star tuk pemandangan coz banyak tasik beserta air yg tenang dan tiada buaya.. Then kat sebelah Taman Botani ni..  ada pulak WET LAND.. yg ni lagi best tp x dpt pegi lagila. ni lagi ada mcm2 aktiviti cth kayak, maen bot, drag, drift..  hahaha... so tu jelah yg aku boleh bagi review sket psl Taman Botani ni. x rugi la kalo korg pegi just RM 2.00..

P/s ::  Tolong bawak air minuman yg secukupnya + jgn pakai seluar Jeans mcm aku.. sekian .....













Share/Bookmark

No comments: