Saturday, July 10, 2010

Laluan dalam Kebingungan..!





Assalammualaikum and Peace be Upon you..


Baru-baru ni......... diri ini telah melangkah ke alam baru.. Degree Perhaps... !! Syukur Alhamdulillah.

Sejak dapat result foundation last trisemester lagi .. aku dah rasa yang subject2 degree ni mebi extraordinary hard 4 me and 4 other peoples.....err (senang kot)...hik3....

Tyme add drop session pun member-member kecoh.. kononnya nak drop subject nilah.. itulah.. *drop means dibawak ke SEM depan.. Waaaaaa!! aku pun naek panic laaaaaaaaaa! ak xtaw pape lagi pasal subject2 ni.. dah la sum of the lecturer x masuk kelas lagi.. SOBS! banyakk sangat benda lalu lalang dalam kepala nihhhhh! :::
  • DE tu apaa?? just blaja Derivatives je ke?? HAHA!
  • CSEB tu pulak?? blaja nak buat SOFTWARE ek???
  • Caluculus pulak?? ohhhh! Sem ni aku blaja 3D
  • Circuit Analysis pulak??? ohh.. aku blaja pasal circuit kot sem ni.. cara nak kira resistance dalam circuit la agaknya...
Syukur alhamdulillah.. sesungguhnya Allah s.w.t itu membuka jalan buat hamba-hamba yang dalam kebingungan asalkan berdoa & memohon petunjuk dariNya..InsyaAllah..
  • Tanya Dr Rosmiza (X-advisor) -- > x payah tukar pape tuk sem nih (tuk pertama kalinya aku jumpa adivisor aku tyme foundationn.. hihihi.. dia sangat la baik.. and sangat2 menantikan kedatangan aku. sori Dr.. =(
  • Tanya Dr A. Burn (DE lecturer) --> kalaw nak drop.. drop la Advance Calculus kata beliau.... tp kalaw x drop pun its0kay! should be no problem....
  • Tanya Senior Baaiiiii (Dean's List Student) --> tuk 1st year student x payah la drop2 dlu.. tuk 2nd year baru add/drop....
  • Tanya PARENTS --> Kena marah lagi adalahh!!! ahaahhaha TQ! mama... =)
So diri ni punn.. mengambil langkah tuk tidak mendropkan pape subject.... ngeeee!!!!

tp ramai gak member2 yang drop CSEB . hihi.. so ak bertanya la kat Baii.. bout subject ni.. so mengikut pandangan otak dia.. subject ni mmg susah.. coz we learn bout computer language and you need to memorize the words.... hik3... soo.. bagi aku yang x drop sub ni tuk sem ni.. mmg aku kena jadi Geek la.. hahaha..



Thx kpd lecturer+member+family .. yang x jemu-jemu bagi nasihat..... semoga Allah akan membalas jasa korang semua dengan berlipat-lipat kali ganda..



Aku HOMESICK lagiii!!!!!!!!!! tp bcoz benda nihhh! dammnnnn u phonee! HAHA! korang berdua mmg tervaek. tp yang ak guna ni (nokia black and white @ CSL) lagi terbaekk. hik3..











Share/Bookmark

2 comments:

Sesumpah said...

:))



goodluck jumi :)

Mohd Zulhelmi aka JUL aka JUMI said...

Yeye... tq bella....


GooD luck also for you.. and the others.. =)